Vyhledávání


Kontakt

BendJo

E-mail: ict@zskamenna.cz

Vylepšení fotografie

28.11.2013 15:09

Tak dnes jsme měli a úkol uparvit fotografii pomocí vrstev,lasa,gumy a dalších nástrojů. Dnešní hodina mě velice bavila byla docela namáhavá ale užil jsem si jí. Dneska jsem se opět naučil novým věcem. Jediné co mě dnes naštvalo to že jsem asi 10 minut zíral do počítače a nevěděl jsem jak se spojují dvě vrstvy v jednu. :D 
Přikládám upravenou fotografii a ještě jednu kterou jsem upravil doma, doufám že se vám bude líbit. :) Chci se omluvit, domácí praci jsem dělal v malém formátu tak obrázky jsou menši než práce ve škole děkuji za pochopení. :)

                                                                                             

Před upravením

Po upravení


A  tak jsem se nudil a udělal jsem ještě jednu. :)